ELEVINNLOGGING
Smarte sjåfører starter her
Vennlige og tålmodige trafikklærere
VÅRE KURS
Det lønner seg å starte tidlig
VÅRE KURS

Kommende kurs

Pakketilbud Bil

Uten kjøretimer
SMALL
  • Ingen kjøretimer
19250,- Spar 330,-
5 kjøretimer
MEDIUM
  • + 5 kjøretimer
23000,- Spar 580,-
10 kjøretimer
LARGE
  • + 10 kjøretimer
26500,- Spar 1080,-

Alle pakker må betales inn i helhet før opplæringen starter og må benyttes innen 2 år. Timer som ikke benyttes blir ikke refundert. Gebyrer kommer i tillegg.

Planlegg dine kjøretimer med oss!

Bestill en time og bli kjent med din kjøreinstruktør hos oss

BESTILL EN TIME NÅ

Er du startklar?

STEP trafikkskole startet opp med trafikkopplæring i Røyken 01.04.2014. Vi har 20 års erfaring (2019) med opplæring på bil, MC og moped. Våre lokaler ligger sentralt  på Spikkestad ved Shellstasjonen. Det er kort vei til bussholdeplass og togstasjon. Vi er en liten skole hvor du får faglig veiledning og opplæring til konkurransedyktige priser. Vi tilpasser opplæringen ditt behov og tilrettelegger så det passer best mulig for deg. Vi møter på videregående skoler i Røyken, Lier og Drammen.

• Vi har mange års erfaring
  • Faglig veiledning og opplæring til konkurransedyktige priser
  • Tilrettelagt tid og hentested

Hvorfor velge oss?

Vi forstår at det er dyrt å ta førerkort, derfor har vi lagt opp et program som gjør at du får effektivt utbytte av undervisningen.

SIKKERHET I FØRERSETET

Våre trafikklærere er trent i de siste sikkerhetsteknikker og kjøreregler.

ERFARNE TRAFIKKLÆRERE

Alle våre trafikklærere er utdannet på universitetet i Nord, og har opptil 20 års erfaring som trafikklærere.

START NÅ!

Den perfekte tiden for å starte er nå. Meld deg på et kurs nå, så er du straks igang.

EN KJØREUTDANNING DU HAR RÅD TIL

Vi vet at det kan være dyrt å ta førerkort. Derfor gir vi tips om hvordan du kan gjøre øvelser hjemme.

UNDERVISNINGSMÅTER

Vi tilbyr klasseromsundervisning.

BETALINGSPLAN

Vi har flere betalingsalternativer. Ta kontakt med oss, så finner vi en plan som passer din økonomi.

90% av våre kjøreskoleelever består oppkjøring

På første forsøk